Hubnutí břicha

Pár zásad pro zdravé hubnutí břicha doma:

  • Nepřejídat se zbytečně nedržet extrémní redukšní diety.
  • Při hubnutí břicha je dobré omezi živočišné tuky, cukry a bílé pečivo.
  • Používejte dělenou stravu která má vysoký podíl syrové a vařené zeleniny.
  • Používejte nejlépe přírodní přípravky které upravují váš metabolismus.
  • Snažde se pravidelně pohybovat a vydávat energii.
  • Dobré je hubnout pomalu, max. 300 g za týden.

Odborníci zkoumali hubnutí břicha

V americké Státní univerzite v San Diegu prováděli pracovníci výzkumné biochemické laboratoře výzkumy a přišli na to, že největší efekt má pro posilování břišních svalů obyčejné cvičení podobné jízdě na kole v leže na zádech. Svaly při tomto cviku pracují o 250 % více než při klasickém sedu-lehu.
Mezi další účinné cviky patří cvik, při němž lokty jsou na vyvýšené podlože a chodidla nad zemí - kolena se poté přitahují k hrudníku. Zde svaly pracují na 212 procent.

Při testech na cvičebních strojích, měly stroje jen o něco lepší výsledky než cviky bez nich a některé dopadly ještě o něco hůře. Ideální strava při hubnutí břicha jsou Chia semínka které napomáhají tělu pocitu plnosti ale zároveň jsou velice zdravá díky obsahu Omega 3 a 6.
© 2005 - 2017 - HUBNUTÍ BŘICHA - Hubnutí a dieta
[ochrana osobních údajů]